Hello everyone i got same issues with a blender plugin anyone can help?

So heres same inf and pic :


“TRIANGLE_STRIP” 11500
“TRIANGLES” 435
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 28090
“TRIANGLES” 46803
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 98290
“TRIANGLES” 3
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 98290
“TRIANGLES” 3
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUInt Uint32Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 63142
“TRIANGLES” 117
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4
################################################## RigGeometry
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4
################################################## RigGeometry
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 24643
“TRIANGLES” 1278
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 5019
“TRIANGLES” 186
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 3214
“TRIANGLES” 174
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 850
“TRIANGLES” 57
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 24094
“TRIANGLES” 1161
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 12991
“TRIANGLES” 75
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1030
“TRIANGLES” 45
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 17451
“TRIANGLES” 126
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4261
“TRIANGLES” 6
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 16453
“TRIANGLES” 648
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4877
“TRIANGLES” 246
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 3008
“TRIANGLES” 87
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4394
“TRIANGLES” 114
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 5855
“TRIANGLES” 249
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 2903
“TRIANGLES” 75
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 3352
“TRIANGLES” 156
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 2751
“TRIANGLES” 123
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1172
“TRIANGLES” 18
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1233
“TRIANGLES” 108
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1811
“TRIANGLES” 63
################################################## RigGeometry
LINES
Warning: removed zero sized bone: 41
Warning: removed zero sized bone: 42
Warning: removed zero sized bone: 43
Warning: removed zero sized bone: 44
Warning: removed zero sized bone: 59
Warning: removed zero sized bone: 60
Warning: removed zero sized bone: 61
Warning: removed zero sized bone: 62
Warning: removed zero sized bone: 63
Warning: removed zero sized bone: 64
Warning: removed zero sized bone: 75
Warning: removed zero sized bone: 76
Warning: removed zero sized bone: 78
Warning: removed zero sized bone: 79
Warning: removed zero sized bone: 94
Warning: removed zero sized bone: 98
Warning: removed zero sized bone: 99
Warning: removed zero sized bone: 100
Warning: removed zero sized bone: 101
Warning: removed zero sized bone: 102
Warning: removed zero sized bone: 103
Warning: removed zero sized bone: 104
Warning: removed zero sized bone: 105
Warning: removed zero sized bone: 106
Warning: removed zero sized bone: 113
Warning: removed zero sized bone: 180
Warning: removed zero sized bone: 181
Warning: removed zero sized bone: 182
Warning: removed zero sized bone: 183
Warning: removed zero sized bone: 184
Warning: removed zero sized bone: 185
Warning: removed zero sized bone: 186
Warning: removed zero sized bone: 187
Warning: removed zero sized bone: 188
Warning: removed zero sized bone: 189
Warning: removed zero sized bone: 190
Warning: removed zero sized bone: 191
Warning: removed zero sized bone: 90
Warning: removed zero sized bone: 91
Warning: removed zero sized bone: 116
Warning: removed zero sized bone: 117
Warning: removed zero sized bone: 192
Warning: removed zero sized bone: 193

hi @elementix_studio,

Can you explain what it should be doing and what the problem is?

Great to post the log. Looks like lots of zero bones?

Thx,
:eagle:

Hello @aFalcon and thanks for the reply and the problem is that ,it should make a ship but intsted i got this mess.I think it has same thing to do with the bones having zero value,but when i view with hex-editor it has 0.-samething value.

1 Like

Ok, gr8! A couple more questions.

  • please tell me the history of the SHIP. Did you get it on sketchFab, etc?

  • please tell me about the BLENDER PLUGIN - are you talking BABYLON exporter? Which version?

  • please tell me about your process. What have you done up until this point? Where do you see the error?

:eagle: : )

Um, are you trying to run Blender 2.49, for real?

Yes because this is the only blender version that can import this script.

What does this have to do with BABYLON.JS, and how is this a bug? We do not export from earlier than 2.65, I think. All the text you posted has nothing to do with our exporter.