Blender- Hello any one can help me with the problem i have when i import models?

Hello everyone soooo i got this error massage pop up when i inport any model in blender

“TRIANGLE_STRIP” 11500
“TRIANGLES” 435
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 28090
“TRIANGLES” 46803
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 98290
“TRIANGLES” 3
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 98290
“TRIANGLES” 3
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUInt Uint32Array
Vertex Float32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 63142
“TRIANGLES” 117
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4
################################################## RigGeometry
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4
################################################## RigGeometry
DrawElementsUByte Uint8Array
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 24643
“TRIANGLES” 1278
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 5019
“TRIANGLES” 186
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 3214
“TRIANGLES” 174
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 850
“TRIANGLES” 57
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 24094
“TRIANGLES” 1161
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 12991
“TRIANGLES” 75
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1030
“TRIANGLES” 45
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 17451
“TRIANGLES” 126
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4261
“TRIANGLES” 6
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 16453
“TRIANGLES” 648
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4877
“TRIANGLES” 246
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 3008
“TRIANGLES” 87
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 4394
“TRIANGLES” 114
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 5855
“TRIANGLES” 249
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 2903
“TRIANGLES” 75
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 3352
“TRIANGLES” 156
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 2751
“TRIANGLES” 123
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1172
“TRIANGLES” 18
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1233
“TRIANGLES” 108
################################################## RigGeometry
LINES
################################################## RigGeometry
DrawElementsUInt Uint32Array
DrawElementsUShort Uint16Array
varint
Vertex Int32Array
TexCoord0 Int32Array
“TRIANGLE_STRIP” 1811
“TRIANGLES” 63
################################################## RigGeometry
LINES
Warning: removed zero sized bone: 41
Warning: removed zero sized bone: 42
Warning: removed zero sized bone: 43
Warning: removed zero sized bone: 44
Warning: removed zero sized bone: 59
Warning: removed zero sized bone: 60
Warning: removed zero sized bone: 61
Warning: removed zero sized bone: 62
Warning: removed zero sized bone: 63
Warning: removed zero sized bone: 64
Warning: removed zero sized bone: 75
Warning: removed zero sized bone: 76
Warning: removed zero sized bone: 78
Warning: removed zero sized bone: 79
Warning: removed zero sized bone: 94
Warning: removed zero sized bone: 98
Warning: removed zero sized bone: 99
Warning: removed zero sized bone: 100
Warning: removed zero sized bone: 101
Warning: removed zero sized bone: 102
Warning: removed zero sized bone: 103
Warning: removed zero sized bone: 104
Warning: removed zero sized bone: 105
Warning: removed zero sized bone: 106
Warning: removed zero sized bone: 113
Warning: removed zero sized bone: 180
Warning: removed zero sized bone: 181
Warning: removed zero sized bone: 182
Warning: removed zero sized bone: 183
Warning: removed zero sized bone: 184
Warning: removed zero sized bone: 185
Warning: removed zero sized bone: 186
Warning: removed zero sized bone: 187
Warning: removed zero sized bone: 188
Warning: removed zero sized bone: 189
Warning: removed zero sized bone: 190
Warning: removed zero sized bone: 191
Warning: removed zero sized bone: 90
Warning: removed zero sized bone: 91
Warning: removed zero sized bone: 116
Warning: removed zero sized bone: 117
Warning: removed zero sized bone: 192
Warning: removed zero sized bone: 193

Is this a riddle?

^_^, hopefully you edit the post to give us a little bit more information.

Normally with something like this we would ask you to create a Playground that recreates it so that we could help you.

Hello and sorry ,so when i import any models in blender i got this shown in the cmd and the model is a random mess ,and thanks for the answer :slight_smile:

So this is not a BJS bug but a Blender one (should be in the content creation section).

You have to be more specific about your issue. Having the Blender bug report could be useful, but not if we don’t have your model to test it. Where does it come from?